Caracterul prospectiv al educaţiei: abordare din perspectivă istorică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1184 57
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 13:30
SM ISO690:2012
LUNGU, Viorelia. Caracterul prospectiv al educaţiei: abordare din perspectivă istorică . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2010, nr. 9(39), pp. 36-40. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(39) / 2010 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Caracterul prospectiv al educaţiei: abordare din perspectivă istorică

Pag. 36-40

Lungu Viorelia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

It is undisputed that the educational system through its aspects preparing the personality and guiding her to the future. Focusing on the character education has been shown prospectively since antiquity, although it was not a direct focus, the literature proves this. So we decided to approach prospective nature of education in historical perspective, highlighting the epoch to epoch, the increasing focus of the prospective nature of education.