Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
90 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376 (661) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
SM ISO690:2012 LAPOŞINA, Emilia, IEVLEVA, Olga. Rolul relațiilor copil-părinte în formarea personalității unui copil cu paralizie cerebrală . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 5-6(141-142), pp. 91-94. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10400884 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(141-142) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10400884 | ||||||
CZU: 376 | ||||||
Pag. 91-94 | ||||||
|
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conține o analiză a literaturii științifice și metodologice privind problema studierii personalității copiilor cu paralizie cerebrală. Se definește rolul relațiilor copil-părinte în dezvoltarea mentală și socială a copiilor, sunt prezentate trăsăturile caracteristice ale personalității copiilor cu paralizie cerebrală, se acordă o atenție extinsă influenței stilului parental și interacțiunii părinților cu copilul asupra formării personalității acestuia. |
||||||
Cuvinte-cheie copilărie, părinţi, relații copil-părinte, paralizie cerebrală, familie, reabilitare, strategie de educație parentală, childhood, parents, child-parent relations, cerebral palsy, family, rehabilitation, parenting strategy |
||||||
|