Categorii enunțiative ale enunțului averbal publicitar francez
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
99 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.133.1`42:659.1 (1)
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (248)
Publicitate. Reclamă (177)
SM ISO690:2012
ENICOV, Cristina. Categorii enunțiative ale enunțului averbal publicitar francez. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: la cerințele pieței muncii, Ed. 6, 28-29 aprilie 2023, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Moldova, 2023, Ediția 6, pp. 167-175. ISBN 978-9975-62-568-5 (PDF). DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10081608
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului
Ediția 6, 2023
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învățămîntului la cerințele pieței muncii"
6, Chişinău, Moldova, 28-29 aprilie 2023

Categorii enunțiative ale enunțului averbal publicitar francez

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10081608
CZU: 811.133.1`42:659.1

Pag. 167-175

Enicov Cristina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 20 decembrie 2023


Rezumat

Le présent article porte sur les possibilités d’expression par l’énoncé averbal dans le cadre du discours publicitaire des catégories énonciatives. Parmi les catégories énonciatives d’un énoncé dans la syntaxe ont été établies cinq catégories (de personne, de temp, d’aspect, de mode et de diathèse), qui, généralement sont transmises par le verbe. Dans la langue française, comme dans beaucoup d’autres langues le porteur de ces catégories este le verbe. Notre article vient a résoudre le problème si l’énoncé averbal est capable ou non de les exprimer. L’énoncé averbal c’est un énoncé, dont le prédicat est averbal (substantival, adjectival, prépositionnel, adverbial).

Cuvinte-cheie
Enoncée, catégorie énonciative, énonciation, communication publicitaire, catégorie énonciative