Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
957 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-03-14 17:45 |
SM ISO690:2012 MELENCIUC, Dumitru. The comparative teaching amd learning
grammatical categories
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2011, nr. 10(50), pp. 94-98. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | ||||||
Numărul 10(50) / 2011 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | ||||||
|
||||||
Pag. 94-98 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezenta lucrare sunt analizate din punctul de vedere al metodei comparative de predare a limbilor străine, diferite
fenomene lingvistice ca: polisemia, omonimia, antonimia, redundanţa, transpoziţia formelor gramaticale şi categoriale ale verbelor în limbile engleză şi română Sunt folosite exemple şi din alte limbi înrudite. Categoriile gramaticale, lexical-gramaticale şi lexicale sunt în permanentă evoluţie. Cercetările la nivelurile gnostic şi cel ontic contribuie la înregistrarea şi analiza proceselor latente din limbă. Se observă o tendinţă de implificare a unor forme categoriale şi gramaticale în limbile engleză şi română. Categorisirea unor forme gramaticale din cadrul categoriilor de mod, anterioritate şi aspect necesită a fi revăzute, pentru a se evita anumite dificultăţi în procesul de predare/învăţare. |
||||||
|