Articolul precedent |
Articolul urmator |
91 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-26 13:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02.53 (2) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
SM ISO690:2012 SOROCEAN, Margareta, ANTOCI, Ecaterina. Implementarea educației STEAM la lecțiile de fizică: „Experimente de Gândire”. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 432-436. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p432-436 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 3-a, 2023 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p432-436 | ||||||
CZU: 37.02.53 | ||||||
Pag. 432-436 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Experimentul este limbajul universal prin care interogăm natura pentru a-i cunoaște și a-i înțelege tainele. Experimentul reprezintă o reproducere, cu ajutorul unor aparate speciale, a fenomenului fizic în timpul lecției, în condițiile cele mai favorabile pentru studierea lui. A experimenta înseamnă a provoca intenționat anumite fenomene, în condiții determinate, pentru studierea lor și a legilor care le generează. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie STEAM, interdisciplinaritate, fizică, transdisciplinaritate, matematică, ştiinţă, inginerie, filosofie, STEAM education, interdisciplinarity, physics, transdisciplinarity, mathematics, science, engineering, philosophy |
||||||
|