Articolul precedent |
Articolul urmator |
196 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-07-24 17:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.025:004 (4) |
Probleme generale de didactică și metodică (1274) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4449) |
SM ISO690:2012 VASCAN, Teodora. Inteligența Artificială – un ajutor al profesorului modern. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 363-368. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p363-368 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 3-a, 2023 |
|||||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023 | |||||||||
|
|||||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p363-368 | |||||||||
CZU: 37.025:004 | |||||||||
Pag. 363-368 | |||||||||
|
|||||||||
Descarcă PDF | |||||||||
Rezumat | |||||||||
Sistemele educaționale din întreaga lume, și în special cel din Republica Moldova, se dezvoltă rapid, în școli este introdus un mediu educațional digital, inclusiv Internet, echipamente moderne, precum și o gamă largă de servicii pentru învățarea interactivă. Totuși, conceptul de utilizare a Inteligenței Artificiale în educație nu este deloc despre asta. Ideea principală este că Inteligența Artificială ar trebui să devină un asistent al unui profesor, eliberându-l de rutină, oferindu-i timp pentru creativitate și comunicare cu elevii. În articol se prezentă unele exemple de aplicații cu Inteligență Artificială care ar putea realiza acest lucru. |
|||||||||
Cuvinte-cheie inteligenţă artificială, Chat.OpenAI, LessonPlans.ai, Artificial Intelligence, Chat.OpenAI, LessonPlans.ai |
|||||||||
|