Competițiile naționale de robotică – platformă de realizare a proiectelor STEAM
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
98 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 11:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004.896:37.016 (2)
Inteligență artificială (307)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
CIOBANU, Mariana, GLOBA, Angela. Competițiile naționale de robotică – platformă de realizare a proiectelor STEAM. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 298-305. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p298-305
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 3-a, 2023
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023

Competițiile naționale de robotică – platformă de realizare a proiectelor STEAM

DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p298-305
CZU: 004.896:37.016

Pag. 298-305

Ciobanu Mariana, Globa Angela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 8 decembrie 2023


Rezumat

Implicarea elevilor într-o competiție urmărește mai multe scopuri, iar, în primul rând, dezvoltarea spiritului de competiție, sporirea performanțelor academice ale elevilor și creșterea încrederii în forțele proprii. Proiectele STEAM dezvoltate în cadrul competițiilor de robotică sunt axate pe rezolvarea problemelor din viața reală cu implementarea ulterioară a proiectului dezvoltat în diverse ramuri ale economiei naționale. În acest articol sunt descrise etapele de realizare a unui proiect STEAM în cadrul competiției FIRST LEGO League Moldova.

The involvement of students in a competition aims at several goals, and, first of all, the development of the spirit of competition, increasing the academic performance of students and increasing self-confidence. STEAM projects developed within robotics competitions are focused on solving real-life problems with subsequent implementation of the developed project in various branches of the national economy. This article describes the stages of making a STEAM project within the FIRST LEGO League Moldova competition.

Cuvinte-cheie
educaţie STEAM, inginerie, gândire critică, valori fundamentale, robot, proiect inovativ, cod de program,

STEAM education, engineering, critical thinking, core values, robot, innovative project, program code