Articolul precedent |
Articolul urmator |
98 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 11:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004.896:37.016 (2) |
Inteligență artificială (307) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Mariana, GLOBA, Angela. Competițiile naționale de robotică – platformă de realizare a proiectelor STEAM. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 298-305. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p298-305 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 3-a, 2023 |
|||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p298-305 | |||||||
CZU: 004.896:37.016 | |||||||
Pag. 298-305 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Implicarea elevilor într-o competiție urmărește mai multe scopuri, iar, în primul rând, dezvoltarea spiritului de competiție, sporirea performanțelor academice ale elevilor și creșterea încrederii în forțele proprii. Proiectele STEAM dezvoltate în cadrul competițiilor de robotică sunt axate pe rezolvarea problemelor din viața reală cu implementarea ulterioară a proiectului dezvoltat în diverse ramuri ale economiei naționale. În acest articol sunt descrise etapele de realizare a unui proiect STEAM în cadrul competiției FIRST LEGO League Moldova. |
|||||||
Cuvinte-cheie educaţie STEAM, inginerie, gândire critică, valori fundamentale, robot, proiect inovativ, cod de program, STEAM education, engineering, critical thinking, core values, robot, innovative project, program code |
|||||||
|