Utilizarea problemelor aplicate în scopul motivării studenților spre studierea obiectului Geometrie Descriptivă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
119 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-25 23:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:514 (8)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Geometrie (103)
SM ISO690:2012
BOTEZ, Alexei, DÎNTU, Sergiu. Utilizarea problemelor aplicate în scopul motivării studenților spre studierea obiectului Geometrie Descriptivă. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 51-54. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p51-54
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 3-a, 2023
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023

Utilizarea problemelor aplicate în scopul motivării studenților spre studierea obiectului Geometrie Descriptivă

DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p51-54
CZU: 37.02:514

Pag. 51-54

Botez Alexei, Dîntu Sergiu
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 7 decembrie 2023


Rezumat

Obiectul Geometrie Descriptivă face parte din disciplinele general inginerești studiate în instituțiile de învățământ cu profil tehnic și pregătește studenții către studierea desenului tehnic. Scopul disciplinei este formarea imaginației spațiale, ale deprinderilor de precizie și acuratețe ale viitorilor ingineri și tehnicieni. Curricula disciplinei cuprinde prelegeri și lucrări practice. Una dintre problemele pedagogice actuale este motivarea studenților spre învățare, trezirea interesului față de obiectul studiat. O influență pozitivă în acest sens o are conexiunea materialului studiat cu diverse probleme din lumea reală, lucru care se înfăptuiește în timpul ocupațiilor practice.

The Descriptive Geometry is part of the general engineering disciplines studied in educational institutions with a technical profile and prepares students to study technical drawing. The purpose of the discipline is the formation of spatial imagination, precision and accuracy skills of future engineers and technicians. The course curriculum includes lectures and practical work. One of the current pedagogical problems is motivating students to learn, awakening interest in the studied object. A positive influence in this sense is the connection of the studied material with various problems in the real world, something that takes place during practical lessons.

Cuvinte-cheie
motivare, interes, probleme aplicate,

motivation, interest, applied problems