Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
973 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 10:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.439.5:339.166.82 (1) |
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1508) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (816) |
SM ISO690:2012 PETROVICI, Sergiu, TĂZLĂVAN, Doina. Direcţii strategice de dezvoltare a pieţei
produselor şi serviciilor din alimentaţia publică
. In: Economica, 2012, nr. 2(80), pp. 21-29. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 2(80) / 2012 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 338.439.5:339.166.82 | ||||||
Pag. 21-29 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrare este dezvăluit specificul dezvoltării pieţei produselor şi serviciilor în alimentaţia publică, care depinde de setul de servicii acordate şi de produse propuse consumatorilor pentru satisfacerea necesităţilor acestora. Sunt analizaţi factorii care influenţează ritmul vânzărilor în alimentaţia publică. În partea a doua a lucrării sunt propuse direcţii strategice de dezvoltare a pieţei produselor şi serviciilor, ţinând seama de specificul funcţionării întreprinderilor alimentaţiei publice, politica sortimentală, calitatea produselor şi serviciilor, sistemul de stimulare a
vânzărilor, politicile de preţuri şi de promovare. |
||||||
Cuvinte-cheie piaţa alimentaţiei publice, serviciile acordate vizitatorilor, produsele propuse consumatorilor, mutaţii în structura vânzărilor |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Petrovici, S.</creatorName> <affiliation>Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Tăzlăvan, D.</creatorName> <affiliation>Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Direcţii strategice de dezvoltare a pieţei produselor şi serviciilor din alimentaţia publică </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2012</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-9136</relatedIdentifier> <subjects> <subject>piaţa alimentaţiei publice</subject> <subject>serviciile acordate vizitatorilor</subject> <subject>produsele propuse consumatorilor</subject> <subject>mutaţii în structura vânzărilor</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>338.439.5:339.166.82</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2012-04-03</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>În lucrare este dezvăluit specificul dezvoltării pieţei produselor şi serviciilor în alimentaţia publică, care depinde de setul de servicii acordate şi de produse propuse consumatorilor pentru satisfacerea necesităţilor acestora. Sunt analizaţi factorii care influenţează ritmul vânzărilor în alimentaţia publică. În partea a doua a lucrării sunt propuse direcţii strategice de dezvoltare a pieţei produselor şi serviciilor, ţinând seama de specificul funcţionării întreprinderilor alimentaţiei publice, politica sortimentală, calitatea produselor şi serviciilor, sistemul de stimulare a vânzărilor, politicile de preţuri şi de promovare.</description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>In this work is revealed the development specific of the catering market of the products and services, which depends on the set of the provided services and products proposed to consumers to meet thei needs. The factors which affect the pace of sales in catering are analyzed in this work. In the second part of the paper are proposed strategic directions of development of the products and services market, based on the specifics of the operation of the enterprises in the Republic: public mix nutrition policy, quality products and services, incentive system of sales, pricing policies and promotion.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>