Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
97 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.015.3 (22) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Adriana. Evaluarea și intervenţia psihologică pentru valorificarea potenţialului comunicării la elevii din treapta liceală. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 3(79), pp. 101-107. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.3.14 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 3(79) / 2023 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.3.14 | |||||||
CZU: 373.015.3 | |||||||
Pag. 101-107 | |||||||
|
|||||||
Rezumat | |||||||
În articol sunt analizate informații privind modalitățile de evaluare și intervenție pentru valorificarea potențialului comunicării la elevii din treapta liceală, la care competenţele de comunicare se formează în special prin activitatea didactică şi extradidactică, de predare-învăţare a cunoştinţelor, de formare a priceperilor şi deprinderilor, de relaţionare în cadrul grupului şcolar etc. Sunt punctate direcțiile și metodele de evaluare și intervenție psihologică pentru prevenirea dificultăților de comunicare la elevii din treapta liceală. În realizarea intervenției psihologice a elevilor din treapta liceală se pune accentul pe necesitatea învăţării interactive şi a conlucrării în procesul instructiv-educativ, dar și pe dirijarea și stimularea capabilităţilor cognitive ale celor instruiți pentru obţinerea performanţelor de comunicare, de relaţionare și de încadrare în societate. |
|||||||
Cuvinte-cheie elevi din treapta liceală, comunicare, evaluare, intervenţie psihologică, high school students, communication, assessment, psychological intervention |
|||||||
|