Starea psihologică de bine în şcoala de astăzi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
190 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 22:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+159.9 (134)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Psihologie (3397)
SM ISO690:2012
BATOG, Mariana. Starea psihologică de bine în şcoala de astăzi. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 10-a, 28 mai 2022, Chişinău. Chişinău: Policolor, 2022, Ediția a X-a, pp. 182-188. ISBN 978-9975-3405-6-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovații pedagogice în sfera digitală
Ediția a X-a, 2022
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală"
Ediția a 10-a, Chişinău, Moldova, 28 mai 2022

Starea psihologică de bine în şcoala de astăzi

CZU: 37.015.3+159.9

Pag. 182-188

Batog Mariana
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 17 noiembrie 2023


Rezumat

This article analyzes the concept of psychological well-being, lists its structural elements in the view of various researchers in the field of psychology, and reflects the problem of psychological well-being in the school environment. Also mentioned are current studies and research in this context, proposed ways to improve the psychological well-being of pupils and teachers.

Cuvinte-cheie
well-being, psychological well-being, structural components of well – being, educational environment, studies and research