Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-07 00:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.9 (137) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4076) |
Psychology (3516) |
![]() BATOG, Mariana. Starea psihologică de bine în şcoala de astăzi. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 10-a, 28 mai 2022, Chişinău. Chişinău: Policolor, 2022, Ediția a X-a, pp. 182-188. ISBN 978-9975-3405-6-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovații pedagogice în sfera digitală Ediția a X-a, 2022 |
||||||
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală" Ediția a 10-a, Chişinău, Moldova, 28 mai 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.9 | ||||||
Pag. 182-188 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
This article analyzes the concept of psychological well-being, lists its structural elements in the view of various researchers in the field of psychology, and reflects the problem of psychological well-being in the school environment. Also mentioned are current studies and research in this context, proposed ways to improve the psychological well-being of pupils and teachers. |
||||||
Cuvinte-cheie well-being, psychological well-being, structural components of well – being, educational environment, studies and research |
||||||
|