Articolul precedent |
Articolul urmator |
164 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-26 10:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+37.04 (4) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
Education in relation to the educand, pupil. Guidance (250) |
SM ISO690:2012 CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena. Dimensiunile stării de bine în școală: componente și indicatori. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 10-a, 28 mai 2022, Chişinău. Chişinău: Policolor, 2022, Ediția a X-a, pp. 19-30. ISBN 978-9975-3405-6-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovații pedagogice în sfera digitală Ediția a X-a, 2022 |
||||||
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală" Ediția a 10-a, Chişinău, Moldova, 28 mai 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+37.04 | ||||||
Pag. 19-30 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
A aduce starea de bine în şcoală înseamnă a transforma, a reinventa, a începe să faci reforma din interior. Consider că sub umbrela unui program care să vizeze starea de bine a elevilor, a profesorilor şi a părinţilor, şcolile pot desfăşura un proces de schimbare profund - a spaţiului, a relaţiilor de toate felurile, a organizării instituţionale, a predării-învăţării şi evaluării, a culturii organizaţionale etc. Acest proces le poate ajuta să se plaseze pe traiectoria unei educaţii moderne, adaptată nevoilor şi aşteptărilor noilor generaţii, fie ele Z sau Alpha. Pandemia de COVID-19 ne-a schimbat vieţile, într-o strădanie zilnică de a trece peste frustrări şi tristeţi, de a fi rezilientă şi de a-mi păstra echilibrul emoţional. |
||||||
Cuvinte-cheie starea de bine, bunăstarea elevilor, bunăstarea profesorilor, bunăstarea părinților, școala prietenoasă a copilului, well-being, students' well-being, teachers' well-being, parents' well-being, child-friendly school |
||||||
|