Dimensiunile stării de bine în școală: componente și indicatori
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
161 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-26 10:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+37.04 (4)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934)
Воспитание и обучение с учетом индивидуальных особенностей. Консультирование (250)
SM ISO690:2012
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena. Dimensiunile stării de bine în școală: componente și indicatori. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 10-a, 28 mai 2022, Chişinău. Chişinău: Policolor, 2022, Ediția a X-a, pp. 19-30. ISBN 978-9975-3405-6-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovații pedagogice în sfera digitală
Ediția a X-a, 2022
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală"
Ediția a 10-a, Chişinău, Moldova, 28 mai 2022

Dimensiunile stării de bine în școală: componente și indicatori

CZU: 37.015.3+37.04

Pag. 19-30

Creangă (Davidescu) Elena
 
Institutul de Formare Continuă
 
 
Disponibil în IBN: 17 noiembrie 2023


Rezumat

A aduce starea de bine în şcoală înseamnă a transforma, a reinventa, a începe să faci reforma din interior. Consider că sub umbrela unui program care să vizeze starea de bine a elevilor, a profesorilor şi a părinţilor, şcolile pot desfăşura un proces de schimbare profund - a spaţiului, a relaţiilor de toate felurile, a organizării instituţionale, a predării-învăţării şi evaluării, a culturii organizaţionale etc. Acest proces le poate ajuta să se plaseze pe traiectoria unei educaţii moderne, adaptată nevoilor şi aşteptărilor noilor generaţii, fie ele Z sau Alpha. Pandemia de COVID-19 ne-a schimbat vieţile, într-o strădanie zilnică de a trece peste frustrări şi tristeţi, de a fi rezilientă şi de a-mi păstra echilibrul emoţional.

Bringing well-being to school means transforming, reinventing, starting to reform from within. I believe that under the umbrella of a program aimed at the well-being of students, teachers and parents, schools can carry out a profound process of change - space, relationships of all kinds, institutional organization, teaching-learning and evaluation, organizational culture, etc. This process can help them to place themselves on the path of a modern education, adapted to the needs and expectations of the new generations, be they Z or Alpha. The COVID-19 pandemic changed our lives, in a daily effort to overcome frustration and sadness, to be resilient, and to keep my emotional balance.

Cuvinte-cheie
starea de bine, bunăstarea elevilor, bunăstarea profesorilor, bunăstarea părinților, școala prietenoasă a copilului,

well-being, students' well-being, teachers' well-being, parents' well-being, child-friendly school