Dezvoltarea învățării anticipative la lecțiile de geografie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
142 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-16 15:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:91 (24)
Probleme generale de didactică și metodică (1255)
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (443)
SM ISO690:2012
ROŞCOVAN, Serafima, ZDERCA, Larisa. Dezvoltarea învățării anticipative la lecțiile de geografie. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 10-a, 28 mai 2022, Chişinău. Chişinău: Policolor, 2022, Ediția a X-a, pp. 31-36. ISBN 978-9975-3405-6-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovații pedagogice în sfera digitală
Ediția a X-a, 2022
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală"
Ediția a 10-a, Chişinău, Moldova, 28 mai 2022

Dezvoltarea învățării anticipative la lecțiile de geografie

CZU: 37.02:91

Pag. 31-36

Roşcovan Serafima1, Zderca Larisa2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Liceul Teoretic „Natalia Gheorghiu”
 
 
Disponibil în IBN: 17 noiembrie 2023


Rezumat

The postmodern didactics affirms a new model of school learning based on participation and innovation.The development of creative skills of new generation is a predominant purpose in educational politics.An anticipatory learning is a daily learning. It assures an unexpected situation in order to anticipate the future events. An anticipatory learning is a creative learning. It becomes real, when a pupil gets a new experience due to his abilities.

Cuvinte-cheie
postmodern didactics, anticipatory learning, concerned learning, creative learning