Formation of sociocultural competence in teaching english language at the upper-intermediate level
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
138 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-13 20:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.111:37.02 (3)
Limba engleză (673)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
SM ISO690:2012
NECHITA, Doina, SAGOIAN, Eraniac. Formation of sociocultural competence in teaching english language at the upper-intermediate level. In: Probleme și soluții în știința contemporană, 7 aprilie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2023, pp. 305-310. ISBN 978-9975-46-798-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme și soluții în știința contemporană 2023
Conferința "Probleme și soluții în știința contemporană"
Chişinău, Moldova, 7 aprilie 2023

Formation of sociocultural competence in teaching english language at the upper-intermediate level

CZU: 811.111:37.02

Pag. 305-310

Nechita Doina, Sagoian Eraniac
 
"Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 27 octombrie 2023


Rezumat

In the recent years, teachers’ attention has recently been drawn to the issue of integrating cultural elements into training and education through the use of foreign languages. The shift in the sociocultural priorities of language instruction is caused by the intensifying cross-national interactions. The goal of teaching a foreign language is to help students develop their linguistic identity as well as their ability to communicate. This fact contributes to the emergence of novel ideas in the study of teaching foreign languages. They are sociocultural training and intercultural communication concepts. This article discusses the importance of incorporating sociocultural competence into EFL classes for upper -intermediate English language proficiency students as well as the necessity of doing so in the context of culture, its values, and society for effective communication based on sociocultural knowledge.

În ultimii ani, atenția profesorilor a fost atrasa asupra problemei integrării elementelor culturale in formare si educație prin utilizarea limbilor străine. Schimbarea priorităților socioculturale ale predării limbilor străine este cauzata de intensificarea interacțiunilor transnaționale. Scopul predării unei limbi străine este de a ajuta elevii sa-si dezvolte identitatea lingvistica, precum si capacitatea de a comunica. Acest fapt contribuie la apariția unor idei noi in studiul predării limbilor străine. Sunt concepte de formare socioculturala si comunicare interculturala. Acest articol discuta importanta incorporării competentelor socioculturale in orele de EFL pentru studenții cu competente in limba engleza de nivel intermediar superior, precum si necesitatea de a face acest lucru in contextul culturii, al valorilor sale si al societății pentru o comunicare eficienta bazata pe cunoștințele socioculturale.

Cuvinte-cheie
communicative competence, foreign language acquisition, English language, upper-intermediate level, linguistics,

competenţă socioculturală, competenţă comunicativă, achiziția limbilor străine, limba engleză, nivelul pre- avansat, lingvistică