Évolution de la littérature française après la seconde guerre mondiale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
98 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 22:35
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
821.133.1.09 (47)
Literatură galo-romanică (Literatură franceză) (99)
SM ISO690:2012
ZBÎRNEA, Marina, AVORNICESĂ (SOFRONIE), Natalia. Évolution de la littérature française après la seconde guerre mondiale. In: Probleme și soluții în știința contemporană, 7 aprilie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2023, pp. 311-315. ISBN 978-9975-46-798-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme și soluții în știința contemporană 2023
Conferința "Probleme și soluții în știința contemporană"
Chişinău, Moldova, 7 aprilie 2023

Évolution de la littérature française après la seconde guerre mondiale

CZU: 821.133.1.09

Pag. 311-315

Zbîrnea Marina, Avornicesă (Sofronie) Natalia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 octombrie 2023


Rezumat

Literatura franceză de după al Doilea Război Mondial este deschisă influențelor străine. Literatura contemporană este supusă acțiunii politice sau reflecției filozofice. În ciuda acestor circumstanțe, este evident progresul genurilor literare precum poezia, nuvela, romanul, autobiografia, precum și succesiunea curentelor literare care evoluează. La fel și romanul contemporan este supus unor schimbări majore, fiind diferit de romanul clasic. Literatura acestei perioade este inclusă în programul de învățământ cu scopul de a dezvolta abilitățile lingvistice ale elevilor și competența pluri (inter) culturală.

French literature after World War II is open to foreign influences. The contemporary literature is subject to political action or philosophical reflection. Despite these circumstances, it is evident the progress of literary genres such as poetry, short story, novel, autobiography, as well as the succession of literary currents that evolve. Likewise, the contemporary novel is subject to major changes, being different from the classic novel. The literature of this period is included in the curriculum in order to develop students’ language skills and pluri (inter)cultural competence.

Cuvinte-cheie
literatură contemporană, gen literar, roman contemporan, curente literare