Modern international approaches to english as a foreign language
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
132 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.111:37.2 (1)
Limba engleză (677)
Educație (14380)
SM ISO690:2012
BRÂNZILĂ, Carina. Modern international approaches to english as a foreign language . In: Science and education: new approaches and perspectives, Ed. 25, 24-25 martie 2023, Chişinău. Chişinău: (CEP UPSC, 2023, Seria 25, Vol.3, pp. 197-203. ISBN 978-9975-46-787-2. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v3.24-25-03-2023.p197-203
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Science and education: new approaches and perspectives
Seria 25, Vol.3, 2023
Conferința "Ştiință și educație: noi abordări și perspective"
25, Chişinău, Moldova, 24-25 martie 2023

Modern international approaches to english as a foreign language

Abordări internaționale moderne ale limbii engleze ca limbă străină

DOI:https://doi.org/10.46727/c.v3.24-25-03-2023.p197-203
CZU: 811.111:37.2

Pag. 197-203

Brânzilă Carina
 
Alexandru Ioan Cuza University of Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 27 octombrie 2023


Rezumat

Modern teaching trends worldwide have literally changed the perspectives on teaching English as a foreign language, at all levels of education, from pre-primary to tertiary education. These new teaching approaches have long been adopted by private teaching institutions, whose main goal is to offer good results in as little time as possible. From there they gradually expand to all teaching institutions. For example, the communicative approach, first embraced by the language schools across the world, has slowly become the norm in teaching foreign languages, particularly English. The new always interferes with the old, and perhaps there is some good in both of them, to be kept and used for the benefit of students. The covid pandemic represented a significant shift towards online teaching, and this has also brought important changes in the didactics of English. After that, technology and electronic devices have flooded the world of teaching and it looks like they are there to stay. In this context, what is the best teaching approach, if any, one may wonder? This presentation will try to shed some light on the matter and perhaps offer some answers to this pertinent question.

Tendințele moderne de predare la nivel mondial au schimbat literalmente perspectivele privind predarea limbii engleze ca limbă străină, la toate nivelurile de educație, de la învățământul preșcolar la cel terțiar. Aceste noi abordări didactice au fost adoptate de mult timp de instituțiile de învățământ private, al căror scop principal este de a oferi rezultate bune în cât mai puțin timp posibil. De acolo se extind treptat la toate instituțiile de învățământ. De exemplu, abordarea comunicativă, adoptată pentru prima dată de școlile de limbi străine din întreaga lume, a devenit încet normă în predarea limbilor străine, în special a limbii engleze. Tendințele noi interferează mereu cu cele mai vechi, și poate că există ceva bun în ambele, care trebuie păstrat și folosit în beneficiul studenților. Pandemia Covid a reprezentat o schimbare semnificativă în raport cu predarea online, iar acest lucru a dus, de asemenea, la schimbări importante în didactica limbii engleze. Ca rezultat, tehnologia și dispozitivele electronice au inundat sistemele didactice în lume și se pare că nu vor disparea curând. În acest context, ne putem întreba care este cea mai bună abordare didactică, și dacă există o asemenea abordare? Această comunicare va încerca să facă lumină cu privire la aspectul dat și poate să ofere câteva răspunsuri.

Cuvinte-cheie
education, teaching approach, EFL, ESL, modern,

educaţie, abordare didactică, EFL, ESL, modern