Perspective didactice de elaborare a unui text prin analiza unităţilor de vocabular
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
148 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-22 17:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:801.82 (7)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Surse ale lingvisticii și filologiei. Colecții de texte (61)
SM ISO690:2012
JĂPĂLĂU, Rodica. Perspective didactice de elaborare a unui text prin analiza unităţilor de vocabular. In: Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu, 27 mai 2017, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, pp. 112-116. ISBN 978-9975-46-323-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu 2017
Conferința "Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu"
Chişinău, Moldova, 27 mai 2017

Perspective didactice de elaborare a unui text prin analiza unităţilor de vocabular

CZU: 37.02:801.82

Pag. 112-116

Jăpălău Rodica
 
Liceul Teoretic „Iulia Hasdeu“, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 23 octombrie 2023


Rezumat

La langue et la littérature roumaine est la discipline qui met l'accent sur la formation aux élèves des compétences nécessaires à leur intégration dans la société. L’étude intégrée de la langue et de la littérature fournira à l'élève une perspective d’ensemble sur l’objet et va faciliter l'apprentissage. Il est important que le professeur choisisse les méthodes et les techniques d'enseignement qui lui permettront d’observer les connexions entre les sous-domaines de la discipline. L'élève percevra que pour comprendre, pour produire un texte, il faut établir des connexions entre les autres sous-domaines de la discipline.

Cuvinte-cheie
langue, littérature, connexion, technique, compétence,

limbă, literatură, conexiune, tehnică, competenţă