Articolul precedent |
Articolul urmator |
108 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 18:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:81'374 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Lingvistică. Limbi (5052) |
SM ISO690:2012 GONŢA, Irina. Dicţionarele – surse pentru dezvoltarea creativităţii elevilor. In: Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu, 27 mai 2017, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, pp. 82-87. ISBN 978-9975-46-323-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu 2017 | ||||||
Conferința "Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu" Chişinău, Moldova, 27 mai 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:81'374 | ||||||
Pag. 82-87 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article explores the creative application of various dictionaries in Romanian language and literary education. By employing Montessori and Reading and Writing for Critical Thinking techniques the inventive teacher is capable of devising a number of interesting exercises for students to do and enjoy. |
||||||
Cuvinte-cheie dictionary, creativity, reading, words, vocabulary, dicţionar, creativitate, lectură, cuvinte, vocabular |
||||||
|