Dicţionarele – surse pentru dezvoltarea creativităţii elevilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
108 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 18:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:81'374 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Lingvistică. Limbi (5052)
SM ISO690:2012
GONŢA, Irina. Dicţionarele – surse pentru dezvoltarea creativităţii elevilor. In: Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu, 27 mai 2017, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, pp. 82-87. ISBN 978-9975-46-323-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu 2017
Conferința "Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu"
Chişinău, Moldova, 27 mai 2017

Dicţionarele – surse pentru dezvoltarea creativităţii elevilor

CZU: 37.016:81'374

Pag. 82-87

Gonţa Irina
 
Liceul Teoretic „Mihai Eminescu”, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 23 octombrie 2023


Rezumat

The article explores the creative application of various dictionaries in Romanian language and literary education. By employing Montessori and Reading and Writing for Critical Thinking techniques the inventive teacher is capable of devising a number of interesting exercises for students to do and enjoy.

Cuvinte-cheie
dictionary, creativity, reading, words, vocabulary,

dicţionar, creativitate, lectură, cuvinte, vocabular