Articolul precedent |
Articolul urmator |
99 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018 (704) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
SM ISO690:2012 NASTAS, Svetlana. Repere metodologice pentru disciplinele opţionale. In: Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu, 27 mai 2017, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, pp. 10-15. ISBN 978-9975-46-323-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu 2017 | ||||||
Conferința "Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu" Chişinău, Moldova, 27 mai 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018 | ||||||
Pag. 10-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article aims to present a number of methodological benchmarks for the development of optional subjects in general education, focusing on the projective approach. The role of planning in education is defined, and such types of didactic design as calendar planning, modular planning, and didactic scenario design are presented. |
||||||
Cuvinte-cheie didactic planning, calendar planning, modular planning, didactic scenarios, proiectare didactică, proiectare calendaristică, proiectarea pe unităţi de învăţare, scenarii didactice |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Nastas, S.B.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Repere metodologice pentru disciplinele opţionale</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2017</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-323-2</relatedIdentifier> <subjects> <subject>didactic planning</subject> <subject>calendar planning</subject> <subject>modular planning</subject> <subject>didactic scenarios</subject> <subject>proiectare didactică</subject> <subject>proiectare calendaristică</subject> <subject>proiectarea pe unităţi de învăţare</subject> <subject>scenarii didactice</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.018</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2017</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article aims to present a number of methodological benchmarks for the development of optional subjects in general education, focusing on the projective approach. The role of planning in education is defined, and such types of didactic design as calendar planning, modular planning, and didactic scenario design are presented.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>