Repere metodologice pentru disciplinele opţionale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
99 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018 (704)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076)
SM ISO690:2012
NASTAS, Svetlana. Repere metodologice pentru disciplinele opţionale. In: Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu, 27 mai 2017, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, pp. 10-15. ISBN 978-9975-46-323-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu 2017
Conferința "Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu"
Chişinău, Moldova, 27 mai 2017

Repere metodologice pentru disciplinele opţionale

CZU: 37.018

Pag. 10-15

Nastas Svetlana
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 23 octombrie 2023


Rezumat

The article aims to present a number of methodological benchmarks for the development of optional subjects in general education, focusing on the projective approach. The role of planning in education is defined, and such types of didactic design as calendar planning, modular planning, and didactic scenario design are presented.

Cuvinte-cheie
didactic planning, calendar planning, modular planning, didactic scenarios,

proiectare didactică, proiectare calendaristică, proiectarea pe unităţi de învăţare, scenarii didactice

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Nastas, S.B.</creatorName>
<affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Repere metodologice pentru disciplinele opţionale</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2017</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-323-2</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>didactic planning</subject>
<subject>calendar planning</subject>
<subject>modular planning</subject>
<subject>didactic scenarios</subject>
<subject>proiectare didactică</subject>
<subject>proiectare calendaristică</subject>
<subject>proiectarea pe unităţi de învăţare</subject>
<subject>scenarii didactice</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.018</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2017</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article aims to present a number of methodological benchmarks for the development of optional subjects in general education, focusing on the projective approach. The role of planning in education is defined, and such types of didactic design as calendar planning, modular planning, and didactic scenario design are presented.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>