Abordarea modernă a lecțiilor de geografie și biologie din perspectiva competențelor specifice dezvoltate prin proiectele STEAM
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
138 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 18:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
91(072)+57(072) (1)
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (431)
Științe biologice în general (3591)
SM ISO690:2012
MUNTEANU, Roxana. Abordarea modernă a lecțiilor de geografie și biologie din perspectiva competențelor specifice dezvoltate prin proiectele STEAM. In: Interuniversitaria, Ed. 19, 4 mai 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2023, Ediția 19, Vol.3, pp. 107-114. ISBN 978-9975-50-303-7..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 19, Vol.3, 2023
Conferința "Interuniversitaria"
19, Bălți, Moldova, 4 mai 2023

Abordarea modernă a lecțiilor de geografie și biologie din perspectiva competențelor specifice dezvoltate prin proiectele STEAM

CZU: 91(072)+57(072)

Pag. 107-114

Munteanu Roxana
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 22 august 2023


Rezumat

This article is dedicated to the study of specific skills used by the teacher in the teaching of geography and biology subjects through the application of STEAM projects. Under this aspect is highlighted the importance of implemen-ting specific competences developed through STEAM education and proved by faci-litating the teaching-learning-assessment process, due to the application of inte-ractive teaching methods with the result of obtaining a product, reflected by the knowledge obtained by students and the possibility of applying it in practice.

Cuvinte-cheie
specific skills, teaching methods, STEAM, collaboration, innovation