Poziţionarea în marketing – interpretarea abordărilor de bază
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
164 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 17:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138+658.8.011.1 (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (816)
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (88)
SM ISO690:2012
REMEȘOVSCHI, Natalia. Poziţionarea în marketing – interpretarea abordărilor de bază . In: Intellectus, 2023, nr. 1, pp. 151-160. ISSN 1810-7079. DOI: https://doi.org/10.56329/1810-7087.23.1.15
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Intellectus
Numărul 1 / 2023 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087

Poziţionarea în marketing – interpretarea abordărilor de bază

Marketing Positioning – Interpreting the Basic Approaches

DOI:https://doi.org/10.56329/1810-7087.23.1.15
CZU: 339.138+658.8.011.1

Pag. 151-160

Remeșovschi Natalia
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 30 iulie 2023


Rezumat

The field of positioning, through the prism of marketing, is specific to the signifi cant lack of experience, research and practical recommendations. Also, the issues of creating and sustaining positioning methods for products and services are permeated by insuffi cient research, while production, services, people’s needs, innovation and competition are advancing apace. This direction puts before marketers the tasks of improving positioning management and analyzing the evolution, content reporting and defi ning aspects of the concept. In this context, this article aims to analyze positioning through the prism of basic approaches as a notion, process and strategy, a fact that will make it accessible to understand the importance of the fi eld for those who carry out economic activities and come into contact with consumers.

Domeniului poziţionării, prin prisma de marketing, îi este specifică lipsa semnifi cativă de experienţă, de cercetare și de recomandări practice. De asemenea, aspectele privind crearea și susţinerea metodelor de poziţionare a produselor și serviciilor sunt supuse insuficient cercetării, în timp ce producţia, serviciile, nevoile populaţiei, inovaţia și concurenţa avansează cu pași rapizi. Acest fenomen înaintează marketerilor sarcini de îmbunătăţire a managementului poziţionării, a analizei evoluţiei și a relatării conţinutului și aspectelor defi nitorii ale conceptului. În acest context, prezentul articol are ca scop analiza poziţionării prin prisma abordărilor de bază ca noţiune, proces și strategie, fapt care va accesibiliza înţelegerea importanţei domeniului pentru cei care desfășoară activităţi economice și intră în conexiune cu consumatorii.

Cuvinte-cheie
positioning, differentiation, Strategies, marketing,

poziţionare, diferenţiere, strategii, marketing