Articolul precedent |
Articolul urmator |
164 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-29 18:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.624-053.2 (13) |
Psihologie socială (983) |
SM ISO690:2012 CUCER, Angela. Comportamentul antisocial al copilului: modele de intervenție. In: Psihologia aplicativă din perspectiva abordărilor societale contemporane, Ed. 1, 3 decembrie 2021, Chişinău. Chişinău: FPC „PRIMEX-Com” SRL, 2021, pp. 40-45. ISBN 978-9975-159-01-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologia aplicativă din perspectiva abordărilor societale contemporane 2021 | ||||||
Conferința "Psihologia aplicativă din perspectiva abordărilor societale contemporane" 1, Chişinău, Moldova, 3 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.624-053.2 | ||||||
Pag. 40-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Comportamentul antisocial se referă la comportamentul care contravine normelor legale, amenințând ordinea publică și bunăstarea celorlalți. Persoana cu un astfel de comportament se caracterizează printr-un dezechilibru psihologic, pierderea contactului cu realitatea, slăbirea judecăţii şi autocriticii etc. În acest articol vor fi prezentate unele modele psihologice de intervenție în cazul copiilor cu comportament antisocial. |
||||||
Cuvinte-cheie comportament antisocial, model, intervenţie psihologică, forme, metode, tehnici, terapie complexă recuperatorie, antisocial behavior, model, psychological intervention, forms, Methods, techniques, complex recovery therapy |
||||||
|