Proiectarea și implementarea cursului de programare Java: strategii, instrumente și provocări în predare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
196 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-20 12:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.016:004.42 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
Programe. Software (296)
SM ISO690:2012
CHIRIAC, Tatiana. Proiectarea și implementarea cursului de programare Java: strategii, instrumente și provocări în predare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 2(32), pp. 27-34. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v32i2.27-34
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(32) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Proiectarea și implementarea cursului de programare Java: strategii, instrumente și provocări în predare

Design and implementation of Java programming course: strategies, tools, and teaching challenges

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v32i2.27-34
CZU: 378.016:004.42

Pag. 27-34

Chiriac Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 12 iulie 2023


Rezumat

În articol se specifică aspecte privind proiectarea instrucțională a unității de curs „Programarea Java”. Proiectarea și implementarea cursurilor de programare este, fără îndoială, o sarcină provocatoare. Învățarea limbajelor de programare este un proces continu care constă din interacțiunea dintre învățarea practică și învățarea teoretică a materialului. Elaborarea curriculumului pentru cursul programarea Java se bazează pe analiza metodelor de predare, specifice domeniului de programare, implementarea abordărilor de învățare activă și tehnici de evaluare elaborate în cadrul platformei universitare. Valențele formative ale disciplinei sunt racordate la finalitățile programului de studii universitare de licență.

The article specifies aspects regarding the instructional design of the "Java Programming" course. Designing and implementing programming courses is undoubtedly a challenging task. Learning programming languages is a continuous process that consists of the interaction between practical and theoretical learning of the material. The curriculum for the Java programming course is based on the analysis of teaching methods specific to the field of programming, the implementation of active learning approaches, and evaluation techniques developed within the university platform. The formative values of the discipline are connected to the aims of the bachelor's degree programme.

Cuvinte-cheie
proiectare instrucțională, metode de predare-învățare în programare, învățare activă a unui limbaj de programare,

instructional design, teaching-learning methods in programming, active learning of a programming language