Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
196 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-20 12:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.016:004.42 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Programe. Software (296) |
SM ISO690:2012 CHIRIAC, Tatiana. Proiectarea și implementarea cursului de programare Java: strategii, instrumente și provocări în predare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 2(32), pp. 27-34. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v32i2.27-34 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 2(32) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v32i2.27-34 | |||||||
CZU: 378.016:004.42 | |||||||
Pag. 27-34 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În articol se specifică aspecte privind proiectarea instrucțională a unității de curs „Programarea Java”. Proiectarea și implementarea cursurilor de programare este, fără îndoială, o sarcină provocatoare. Învățarea limbajelor de programare este un proces continu care constă din interacțiunea dintre învățarea practică și învățarea teoretică a materialului. Elaborarea curriculumului pentru cursul programarea Java se bazează pe analiza metodelor de predare, specifice domeniului de programare, implementarea abordărilor de învățare activă și tehnici de evaluare elaborate în cadrul platformei universitare. Valențele formative ale disciplinei sunt racordate la finalitățile programului de studii universitare de licență. |
|||||||
Cuvinte-cheie proiectare instrucțională, metode de predare-învățare în programare, învățare activă a unui limbaj de programare, instructional design, teaching-learning methods in programming, active learning of a programming language |
|||||||
|