Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
232 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-19 12:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.03 (84) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 IRINA, Elena-Roxana. Formarea imaginii de sine a elevilor claselor primare în procesul receptării textului literar. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 1(77), pp. 107-113. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.1.18 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 1(77) / 2023 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.1.18 | |||||||
CZU: 373.3.03 | |||||||
Pag. 107-113 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În acest articol este prezentată analiza experimentului de constatare, reflectat în proba aplicată elevilor de clasa a III-a și a IV-a în Republica Moldova și în România, în cadrul cercetării privind formarea imaginii de sine a elevilor claselor primare în procesul receptării textului literar. Elevii din câte două clase a III-a și a IV-a din România și din Republica Moldova au completat testul cu itemi în baza unui text literar, cu răspunsuri care au vizat nivelul de receptare al textului literar reproductiv, productiv sau creativ, în vederea identificării nivelului de receptare al textului literar predominant și stabilirii metodelor de aplicat pentru a se forma imaginea de sine a elevilor în procesul receptării textului literar. |
|||||||
Cuvinte-cheie educaţie literar-artistică, imagine de sine, nivel de receptare al textului literar, componentele educației literar-artistice, literary-artistic education, self-image, reception level of literary text, components of literary-artistic education |
|||||||
|