Eficientizarea evaluării curente a studenților: criterii de evaluare a competențelor lingvistice la orele practice și la teste
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
191 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:81'243 (5)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
Lingvistică. Limbi (5060)
SM ISO690:2012
APACHIŢA, Svetlana. Eficientizarea evaluării curente a studenților: criterii de evaluare a competențelor lingvistice la orele practice și la teste. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 1, 26 noiembrie 2019, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Ediția 1, pp. 79-87. ISBN 978-9975-3408-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine
Ediția 1, 2020
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine"
1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2019

Eficientizarea evaluării curente a studenților: criterii de evaluare a competențelor lingvistice la orele practice și la teste

CZU: 378.147:81'243

Pag. 79-87

Apachiţa Svetlana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 12 iunie 2023


Rezumat

Any evaluation process shows the results or the feedback of the training process. Thus, the learner's learning activity is influenced by the appreciation system that targets both summative and formative assessment. Formative evaluation aims to make student an actor of his / her own learning. The current evaluation is carried out during the teaching-learning process and serves to indicate where the partial results are to the final ones. Due to the results obtained, the student will change his learning strategy, the teacher will change the teaching strategy and guidance, and the manager will change his management strategy.

Cuvinte-cheie
summative and formative evaluation, evaluation methods, docimological test