Articolul precedent |
Articolul urmator |
158 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-21 09:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.09 (546) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 CONDRAT, Viorica. Taking responsibility for one’s own teaching in the post-communicative era. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 1, 26 noiembrie 2019, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Ediția 1, pp. 88-96. ISBN 978-9975-3408-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine Ediția 1, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine" 1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.09 | ||||||
Pag. 88-96 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea disciplinei educației lingvistice de-a lungul anilor a contribuit la apariția numeroaselor abordări și metode în predarea limbilor, care deseori prezintă mai multe provocări pentru profesori atunci când încep să-și proiecteze procesul de instruire. Astfel, ei se simt constrânși să adopte o abordare concretă, care nu neapărat ar răspunde necesităților elevilor lor. Scopul articolului este de a demonstra importanța dezvoltării autonomiei la profesori, care trebuie încurajați să își asume responsabilitatea pentru procesul instructiv și să își proecteze tot parcursul educativ ținând cont în exclusivitate de necesitățile elevilor. Într-adevăr nici un teoretician sau reprezentant oficial al unei structuri educaționale nu cunoaște mai bine de ce are nevoie un elev decât profesorul care lucrează cu el zi de zi. Considerăm că la etapa actuală profesorii ar trebui să aplice principiile abordării post-comunicative în predarea limbilor străine, ceea ce le-ar permite să ieie decizii optime în atingerea obiectivelor și să își asume responsabilitate pentru procesul instructiv. |
||||||
|