Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
294 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-30 16:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
73 (5974) |
Arte plastice (429) |
SM ISO690:2012 MOREL, Maia. Former à la créativité par les arts plastiques impact individuel et social. In: Intertext , 2022, nr. 2(60), pp. 115-124. ISSN 1857-3711. DOI: https://doi.org/10.54481/intertext.2022.2.12 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intertext | ||||||
Numărul 2(60) / 2022 / ISSN 1857-3711 /ISSNe 2345-1750 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.54481/intertext.2022.2.12 | ||||||
CZU: 73 | ||||||
Pag. 115-124 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Funcționarea socială în care inovarea tehnologiilor progresează constant și în care multiple mutații socio-culturale traversează sistemele societale plasează creativitatea individuală și colectivă în centrul acestor schimbări. Examinăm în acest articol câteva aspecte legate de însuşirea de către individ a comportamentelor creative, precum şi efectele pe care aceste achiziţii le-ar putea avea asupra dezvoltării sale ca persoană şi/sau membru al unei societăţi. În acest context, vom aborda educația pentru creativitate, și mai ales noţiunea de conduită creativă, acestea fiind bazate pe exemplul artelor plastice în școală. |
||||||
Cuvinte-cheie creativitate, conduită creativă, educaţie, schimbare, arte plastice, creativity, creative behavior, education, change, plastic arts |
||||||
|