Articolul precedent |
Articolul urmator |
116 0 |
SM ISO690:2012 VICOL, Nelu. Identitatea profesională a cadrelor didactice: reconstrucţie în contextul educaţiei permanente. In: Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior, Ed. 1, 5 iunie 2014, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2014, Vol.1, pp. 159-167. ISBN 978-9975-88-000-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior Vol.1, 2014 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior" 1, Cahul, Moldova, 5 iunie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 159-167 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The text deals with one of the key issues in professional development such as the route of building professional identity. This approach is outlines in the area of emotional intelligence connected to teaching actions. This complex effort reflects the configuration of certain motivation, particular professional interest, without which any teacher will not act successfully. |
||||||
|