Identitatea profesională a cadrelor didactice: reconstrucţie în contextul educaţiei permanente
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
116 0
SM ISO690:2012
VICOL, Nelu. Identitatea profesională a cadrelor didactice: reconstrucţie în contextul educaţiei permanente. In: Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior, Ed. 1, 5 iunie 2014, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2014, Vol.1, pp. 159-167. ISBN 978-9975-88-000-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior
Vol.1, 2014
Conferința "Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior"
1, Cahul, Moldova, 5 iunie 2014

Identitatea profesională a cadrelor didactice: reconstrucţie în contextul educaţiei permanente


Pag. 159-167

Vicol Nelu
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 10 mai 2023


Rezumat

The text deals with one of the key issues in professional development such as the route of building professional identity. This approach is outlines in the area of emotional intelligence connected to teaching actions. This complex effort reflects the configuration of certain motivation, particular professional interest, without which any teacher will not act successfully.