Articolul precedent |
Articolul urmator |
136 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-02 15:11 |
SM ISO690:2012 GROZA (VERDEŞ), Angela. Orientarea profesională a copiilor educaţi în diferite situaţii sociale de dezvoltare. In: Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior, Ed. 1, 5 iunie 2014, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2014, Vol.1, pp. 153-158. ISBN 978-9975-88-000-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior Vol.1, 2014 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior" 1, Cahul, Moldova, 5 iunie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 153-158 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The purpose of this study is to determine the specifics of the professional orientation of the children educated in different social situations of development. I deduced the specific of the professional orientation of the adolescents educated in different social situations of development ; different social situations influence the professional orientation; the level of the professional maturity of adolescents from high school is higher than of the adolescents from boarding school. |
||||||
|