Articolul precedent |
Articolul urmator |
427 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-27 10:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.135’243.026.4 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456) |
SM ISO690:2012 MUTCOGLO, Galina. Lectura după imagini în limba a doua (educație timpurie). In: Ştiinţă, educaţie, cultură , Ed. 2023, 13 februarie 2023, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2023, Vol. 3, pp. 324-327. ISBN 978-9975-83-257-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol. 3, 2023 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" 2023, Comrat, Moldova, 13 februarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811.135’243.026.4 | ||||||
Pag. 324-327 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Reading after pictures is a language education activity that is specific to early education in learning Romanian as a second language. With the perception of images, the verbal component of the activity is realized, the ability to produce the oral message is formed and developed. Therefore, it is an important way of developing knowledge, developing vocabulary and expressiveness in speech. |
||||||
Cuvinte-cheie reading, images, early education, second language, oral message |
||||||
|