Lectura după imagini în limba a doua (educație timpurie)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
427 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-27 10:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.135’243.026.4 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456)
SM ISO690:2012
MUTCOGLO, Galina. Lectura după imagini în limba a doua (educație timpurie). In: Ştiinţă, educaţie, cultură , Ed. 2023, 13 februarie 2023, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2023, Vol. 3, pp. 324-327. ISBN 978-9975-83-257-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol. 3, 2023
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
2023, Comrat, Moldova, 13 februarie 2023

Lectura după imagini în limba a doua (educație timpurie)

CZU: 37.016:811.135’243.026.4

Pag. 324-327

Mutcoglo Galina
 
Universitatea de Stat din Comrat
 
 
Disponibil în IBN: 4 mai 2023


Rezumat

Reading after pictures is a language education activity that is specific to early education in learning Romanian as a second language. With the perception of images, the verbal component of the activity is realized, the ability to produce the oral message is formed and developed. Therefore, it is an important way of developing knowledge, developing vocabulary and expressiveness in speech.

Cuvinte-cheie
reading, images, early education, second language, oral message