Studiu experimental privind eficiența strategiilor de reconfigurare a procesului de învățare la fizică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
215 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 21:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:53 (37)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Fizică (1735)
SM ISO690:2012
BOCANCEA, Viorel. Studiu experimental privind eficiența strategiilor de reconfigurare a procesului de învățare la fizică. In: Educația de calitate în contextul provocărilor societale , Ed. 1, 21 octombrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 98-102. ISBN 978-9975-46-638-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația de calitate în contextul provocărilor societale 2022
Conferința "Educația de calitate în contextul provocărilor societale "
1, Chisinau, Moldova, 21 octombrie 2022

Studiu experimental privind eficiența strategiilor de reconfigurare a procesului de învățare la fizică

CZU: 37.016:53

Pag. 98-102

Bocancea Viorel
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2023


Rezumat

One of the current requirements of modern society is the training of specialists capable of working in the STEM field. This requirement imposes some changes in the continuing education of physics teachers. The article presents the changes carried out in the education program in physics and the results of the experimental study on the effectiveness of strategies for reconfiguring the learning process in physics. As a result of the survey of 83 physics teachers, it was found that the proposed changes are accepted by the vast majority of survey participants.

Cuvinte-cheie
reconfiguration of the learning process, training teachers, STEM education, STEM projects