Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-20 22:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.42/.43:373.3 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4067) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2132) |
![]() SECRIERU, Angela. Realizarea educației interculturale prin activități integrate în treapta primară. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 2, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 2, pp. 141-147. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p141-147 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2022 |
||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 2, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p141-147 | ||||||
CZU: 37.013.42/.43:373.3 | ||||||
Pag. 141-147 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema integrării disciplinelor studiate în treapta primară, accentul fiind pus pe legătura dintre Limba și literatură română. Educație moral - sprituală, Educație plastică, Educație muzicală și Dezvoltare personală. Sunt identificate, analizate avantajele lecțiilor integrate, formarea competenței transversale în care se încadrează interculturalitatea. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie interculturală, integrare, legături interdisciplinare, lecţii integrate, intercultural education, integration, interdisciplinary links, integrated lessons |
||||||
|