Articolul precedent |
Articolul urmator |
457 95 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-11 14:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.762:616.89+376.36 (1) |
Psihologie (3511) |
Psihiatrie. Psihiatrie patologică. Psihopathologie. Frenopatii. Psihoze. Anomalii mintale. Stări morbide mintale. Tulburări de comportament şi emoţionale (292) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (656) |
SM ISO690:2012 ANGHEL, Elizabeta Elena. Copilul cu sindrom down – inteligență și limbaj. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 204-211. ISBN 978-9975-46-732-2.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023 | ||||||
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :" 1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.762:616.89+376.36 | ||||||
Pag. 204-211 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Problematica dezvoltării limbajului și comunicării, în cadrul prezenței tulburărilor de limbaj, are un caracter complex și se situează la granița psihologiei speciale cu științele educației, psihopedagogia specială, psihologia vârstelor, psihologia personalității și psihologia familiei. O atenţie deosebită trebuie să se acorde, în procesul de terapie a limbajului la deficienţii mintal. Stimularea auzului fonematic, antrenarea aparatului fonoarticulator, exersarea pe material verbal a capacităţii de analiză şi sinteză, adaptării ale metodelor de lucru la specificul operaţiilor şi al proceselor mintale, sunt câteva din activitățile logopedului, acestea coroborate cu o specificitatea copilului cu sindrom Down, poate sporii grija în pregătirea activităților specifice terapiei logopedice. |
||||||
Cuvinte-cheie nivel de dezvoltare a limbajului, comunicare, dislalie polimorfă, tulburări de limbaj, deficiență intelectuală, Sindrom Down, level of language development, communication, polymorphic dyslalia, language disorders, intellectual deficiency, Down syndrome |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-179573</doi_batch_id> <timestamp>1718869609</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2023</year> </publication_date> <isbn>978-9975-46-732-2.</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Copilul cu sindrom down – inteligență și limbaj</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Elizabeta Elena</given_name> <surname>Anghel</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2023</year> </publication_date> <pages> <first_page>204</first_page> <last_page>211</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>