Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-16 08:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.015.3 (34) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (655) |
![]() DRUGUȘ, Olga. Importanța adaptărilor curriculare pentru dezvoltarea abilităților de comunicăre la copiii cu dificultăți de învățare. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 156-162. ISBN 978-9975-46-732-2.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023 | ||||||
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :" 1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.015.3 | ||||||
Pag. 156-162 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Dat fiind faptul că copiii cu dificultăți de învățare se confruntă cu anumite dificultăți, curriculumul școlar trebuie să fie cât mai flexibil pentru a putea permite fiecărui copil să studieze în ritmul său propriu și sa fie tratat în dependență de capacitățile sale individuale de învățare. Flexibilitatea curriculum-ului nu este altceva decât adaptarea conținuturilor, strategiilor, metodelor, mijloacelor și tehnicilor de lucru în cadrul activităților de învățare pentru fiecare copil. Modelul incluziv presupune abordarea individualizată a fiecărui elev instruit. Acești copii beneficiază de activități în baza unui curriculum adaptat nevoilor educaționale, de programe de intervenție personalizate, precum și multe alte activități individualizate în CREI-ul instituției. |
||||||
Cuvinte-cheie dificultăți de învățare, cerinţe educaţionale speciale, curriculum modificat, curriculum adaptat, program de intervenție personalizat, Learning Difficulties (LD), special educational requirements, modified curriculum, adapted curriculum |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-179565</doi_batch_id> <timestamp>1718778868</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2023</year> </publication_date> <isbn>978-9975-46-732-2.</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Importanța adaptărilor curriculare pentru dezvoltarea abilităților de comunicăre la copiii cu dificultăți de învățare</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Olga</given_name> <surname>Druguș</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2023</year> </publication_date> <pages> <first_page>156</first_page> <last_page>162</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>