IBN
Închide

Rezultatele Căutării

Afisarea articolelor 1-10(31) pentru indicele czu "376.015.3"
Adaptarea relațională a elevilor cu CES in instituțiile de invățămant general
CZU : 159.922.7:376.015.3
Furdui Emilia
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-56-934-7.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Приоритетные направления коррекционной работы в лечебной педагогики
CZU : 159.922.7:376.015.3
Даний Анатолий, Тэрыцэ Ион, Попеску Анна
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-56-934-7.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Contribution of universal competencies of teachers to the transversal competences of schoolchildren, in the conditions of inclusive education
CZU : 159.922.7:376.015.3
Turchak Svetlana
Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere
Vol.39. 2021. Iași, România. ISBN 978-606-685-744-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Viața emoțională a școlarului mic cu cerințe educaționale speciale
CZU : 159.922.7:376.015.3
Pîrvan Mariana
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială
2023. Chişinău. ISBN 978-9975-46-732-2..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Abordări ale asistenței psihopedagogice a copiilor cu tulburări de spectru autist
CZU : 159.922.7:376.015.3
Dosoftei Raluca
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială
2023. Chişinău. ISBN 978-9975-46-732-2..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Integrative therapeutic strategies in children with autism spectrum disorders
CZU : 159.922.7+376.015.3
Cumpănășoiu Teodor Sorin
Journal of Romanian Literary Studies
Nr. 25 / 2021 / ISSN 2248-3004
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
What is and what is not autism
CZU : 159.922.7:376.015.3
Cumpănășoiu Teodor Sorin
Journal of Romanian Literary Studies
Nr. 24 / 2021 / ISSN 2248-3004
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Precizări terminologice privind capacitățile de autoreglare a activității copiilor cu TSA
CZU : 376.015.3
Codreanu Ana
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-3422-5-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Integrarea socială a preșcolarilor cu cerințe educaționale speciale
CZU : 376.015.3
Saviuc Elena, Mîsliţchi Valentina
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Educație preșcolară și primară
Vol. 4. 2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-269-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Valorificarea paretingului pozitiv în incluziunea socială a copiilor cu dizabilităţi
CZU : 159.922.7:376.015.3
Gavriliţă Lucia
Promovarea valorilor sociale în contextul integrării Europene
2018. Chişinău. ISBN 978-9975-3185-7-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Stimularea dezvoltării limbajului la copiii cu tulburarea de spectru autist
CZU : 159.922.762:376.015.3
Maximciuc Victoria, Cenuşa Ina
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Nr. 3-4(31) / 2017 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspecte psihopedagogice ale adaptării copilului cu cerinţe educaţionale speciale în şcoala primară
CZU : 376.015.3
Gonţa Victoria
Revista de studii interdisciplinare „C. Stere”
Nr. 3-4(15-16) / 2017 / ISSN 2457-5550
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Particularitățile adaptării școlare a copilului cu dizabilități – abordare psiho-pedagogică în învățământul incluziv
CZU : 376.015.3
Lapoşina Emilia
Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice
2017. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-205-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Factori şi particularităţi psihosociale ale adaptării copiilor cu cerinţe educaţionale speciale
CZU : 376.015.3
Toma Sergiu
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(95) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Practici incluzive în Europa
CZU : 376.015.3
Moraru Simona
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Învățământul superior: clasic versus modern
Vol. II. 2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-290-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oportunităţi de integrare şcolară a copiilor cu autism
CZU : 376.015.3
Bucun Nicolae, Vrabie Silvia
Univers Pedagogic
Nr. 2(58) / 2018 / ISSN 1811-5470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Probleme psihologice ale preşcolarilor cu dizabilităţi atestate de către psihopedagogii speciali
CZU : 159.922.75+376.015.3
Furdui Emilia
Univers Pedagogic
Nr. 3(39) / 2013 / ISSN 1811-5470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Probleme psihologice cu care se confruntă psihologii şcolari în instituţiile educaţionale
CZU : 37.015.3+376.015.3
Bolboceanu Aglaida, Paladi Oxana
Univers Pedagogic
Nr. 3(35) / 2012 / ISSN 1811-5470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Influenţa social psihologică a mediului instituţionalizat asupra dezvoltării psihice a elevilor cu nevoi speciale
CZU : 376.015.3+159.922.7
Bucun Nicolae, Chiperi Nadejda
Univers Pedagogic
Nr. 2 / 2011 / ISSN 1811-5470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Educație și asistență psiho-socială a persoanelor cu dizabilități cronice în procesul de reabilitare complexă
CZU : 376.015.3
Glavan Aurelia, Vîrlan Maria
Vector European
Nr. 3 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 20 of 31