Articolul precedent |
Articolul urmator |
255 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 19:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.955:371.382+3773.3 (1) |
Psihologie (3398) |
Educație (14334) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273) |
SM ISO690:2012 NOUR, Alexandra. Rolul jocurilor logico-matematice în dezvoltarea particularităților gândirii la școlarii mici. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 2, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 2, pp. 87-92. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p87-92 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2022 |
||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 2, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p87-92 | ||||||
CZU: 159.955:371.382+3773.3 | ||||||
Pag. 87-92 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se elucidează importanța jocurilor logico-matematice în dezvoltarea particularităților gândirii în condițiile învățării active. Se caracterizează particularitățile gândirii și influiența jocurilor matematice în dezvoltarea lor. Sunt expuse cele mai eficiente jocuri logice și regulile de realizare a lor ce contribuie la dezvoltarea intelectuală, socială, emoțională, fizică și estetică a copilului, cultivă încrederea în forțele proprii și spiritul de competiție. |
||||||
Cuvinte-cheie gândire, activităţi de învăţare, jocuri, reguli, particularităţi, analiză, generalizare, comparare, abstractizare, concretizarea logică, conceptuașizarea, înțelegerea, rezolvarea problemelor, creativitatea, thinking, learning activities, games, rules, particularities, Analysis, generalization, comparison, Abstraction, logical concretization, conceptualization, understanding, problem solving, creativity |
||||||
|