Unele aspecte ale reconfigurării procesului de învățământ din perspectiva provocărilor societale în viziunea elevilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
213 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-19 17:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:53 (60)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Fizică (1735)
SM ISO690:2012
BOCANCEA, Viorel. Unele aspecte ale reconfigurării procesului de învățământ din perspectiva provocărilor societale în viziunea elevilor. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 1., pp. 50-54. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p50-54
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1., 2022
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022

Unele aspecte ale reconfigurării procesului de învățământ din perspectiva provocărilor societale în viziunea elevilor

DOI:https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p50-54
CZU: 37.02:53

Pag. 50-54

Bocancea Viorel
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 19 aprilie 2023


Rezumat

Una din cerințele actuale ale societății moderne este pregătirea specialiștilor capibili să activeze în domeniul STEM. Acestă cerință impune unele remanieri în formarea continuă a profesorilor de fizică. În rezultatul chestionării a 83 profesori de fizică s-a constatat că remanierile propuse sunt acceptate de marea majoritate a participanților la sondaj. Prezintă interes și opinia elevilor privitor la aspectele la care s-au dat cu părerea profesorii de fizică. În acest articol sunt prezentate rezultatele chestionării elevilor privitor la unele aspecte ale reconfigurării procesului de învățământ.

One of the current requirements of modern society is the training of specialists capable of working in the STEM field. This requirement imposes some changes in the continuing education of physics teachers. As a result of the survey of 83 physics teachers, it was found that the proposed changes are accepted by the vast majority of survey participants. It presents the students' interest and opinion regarding the aspects on which the physics teachers gave their opinion. This article presents the results of the student survey regarding some aspects of the reconfiguration of the education process.

Cuvinte-cheie
reconfigurarea procesului de învățare, formare continuă, abordarea STEM în educație, proiecte STEM,

reconfiguration of the learning process, training teachers, STEM education, STEM projects