Articolul precedent |
Articolul urmator |
213 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 17:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:53 (60) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Fizică (1735) |
SM ISO690:2012 BOCANCEA, Viorel. Unele aspecte ale reconfigurării procesului de învățământ din perspectiva provocărilor societale în viziunea elevilor. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 1., pp. 50-54. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p50-54 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1., 2022 |
|||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p50-54 | |||||||
CZU: 37.02:53 | |||||||
Pag. 50-54 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Una din cerințele actuale ale societății moderne este pregătirea specialiștilor capibili să activeze în domeniul STEM. Acestă cerință impune unele remanieri în formarea continuă a profesorilor de fizică. În rezultatul chestionării a 83 profesori de fizică s-a constatat că remanierile propuse sunt acceptate de marea majoritate a participanților la sondaj. Prezintă interes și opinia elevilor privitor la aspectele la care s-au dat cu părerea profesorii de fizică. În acest articol sunt prezentate rezultatele chestionării elevilor privitor la unele aspecte ale reconfigurării procesului de învățământ. |
|||||||
Cuvinte-cheie reconfigurarea procesului de învățare, formare continuă, abordarea STEM în educație, proiecte STEM, reconfiguration of the learning process, training teachers, STEM education, STEM projects |
|||||||
|