Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-16 22:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:159.922.76 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2126) |
Psihologie (3511) |
![]() LUPUȘOR, Roxana-Monica. Eficientizarea procesului educațional de integrare a copiilor cu autism în mediul preșcolar . In: Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației, Ed. 1, 21 decembrie 2022, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2023, pp. 153-161. ISBN 978-9975-88-102-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației 2023 | ||||||
Conferința "Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației" 1, Cahul, Moldova, 21 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2:159.922.76 | ||||||
Pag. 153-161 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Fiecare copil are dreptul la educație și dreptul de a fi învățat cum să învețe. Instituțiile preșcolare sunt locurile în care atât copiii, cât și părinții dobândesc prima experiență despre educația instituțională și unde se pun bazele viitorului progres școlar al copiilor. Integrarea copilului cu tulburare din spectrul autist în mediul preșcolar se realizează cu dificultate în lipsa unei pregătiri de specialitate a cadrului didactic și a unei strategii eficiente de coordonare și direcționare în vederea eficientizării. Compensarea aspectelor deficitare din sistemul de învățământ actual impune necesitatea elaborării și implementării unui model psihopedagic de eficientizare a procesul educațional integrat în educația timpurie. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ preşcolar, cadre didactice, integrarea copilului cu autism, preșcolari integratori, model de eficientizare a integrării, preschool education, teachers, integration of the child with autism, integrative preschoolers, integration efficiency model |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Lupușor, R.</dc:creator> <dc:date>2023</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Fiecare copil are dreptul la educație și dreptul de a fi învățat cum să învețe. Instituțiile preșcolare sunt locurile în care atât copiii, cât și părinții dobândesc prima experiență despre educația instituțională și unde se pun bazele viitorului progres școlar al copiilor. Integrarea copilului cu tulburare din spectrul autist în mediul preșcolar se realizează cu dificultate în lipsa unei pregătiri de specialitate a cadrului didactic și a unei strategii eficiente de coordonare și direcționare în vederea eficientizării. Compensarea aspectelor deficitare din sistemul de învățământ actual impune necesitatea elaborării și implementării unui model psihopedagic de eficientizare a procesul educațional integrat în educația timpurie.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>Every child has the right to education and the right to be taught how to learn. Preschools are the places where both children and parents gain their first experience of institutional education and where the foundations for children's future academic progress are laid. The integration of the child with autistic spectrum disorder in the preschool environment is achieved with difficulty in the absence of a specialized training of the teaching staff and an effective strategy of coordination and direction in order to make it more efficient. Compensating for the deficient aspects of the current education system requires the development and implementation of a psychopedagogical model to make the educational process integrated in early education more efficient.</p></dc:description> <dc:source>Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației () 153-161</dc:source> <dc:subject>învăţământ preşcolar</dc:subject> <dc:subject>cadre didactice</dc:subject> <dc:subject>integrarea copilului cu autism</dc:subject> <dc:subject>preșcolari integratori</dc:subject> <dc:subject>model de eficientizare a integrării</dc:subject> <dc:subject>preschool education</dc:subject> <dc:subject>teachers</dc:subject> <dc:subject>integration of the child with autism</dc:subject> <dc:subject>integrative preschoolers</dc:subject> <dc:subject>integration efficiency model</dc:subject> <dc:title>Eficientizarea procesului educațional de integrare a copiilor cu autism în mediul preșcolar </dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>