Gestionarea situaţiilor de criză educaţională în clasa de elevi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
287 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 13:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+37.091 (2)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Organizarea instruirii (533)
SM ISO690:2012
MIHĂILESCU, Natalia. Gestionarea situaţiilor de criză educaţională în clasa de elevi . In: Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației, Ed. 1, 21 decembrie 2022, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2023, pp. 162-165. ISBN 978-9975-88-102-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației 2023
Conferința "Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației"
1, Cahul, Moldova, 21 decembrie 2022

Gestionarea situaţiilor de criză educaţională în clasa de elevi

Management of educational crisis situations in the student class

CZU: 37.015.3+37.091

Pag. 162-165

Mihăilescu Natalia
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 15 aprilie 2023


Rezumat

În sistemul social de educație și învățământ, învățătorul se raportează la cei pe care îi educă, stabilește relații de cooperare cu elevii și familiile lor și cu alți factori implicați în acest proces. El educă în clasă, dar și prin alte relații cu copiii și părinții, desfășurând o muncă de creștere și dezvoltare, de conducere și direcționare, o activitate în fața unor individualități psihice umane în formare.

In the social system of education and education, the teacher relates to those he educates, establishes cooperative relations with students and their families and with other factors involved in this process. He educates in the classroom, but also through other relationships with children and parents, carrying out a work of growth and development, of leadership and direction, an activity in front of human psychic individualities in training.

Cuvinte-cheie
situație educațională, criză, rolurile cadrului didactic,

educational situation, crisis, roles of the teacher