Articolul precedent |
Articolul urmator |
287 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 13:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+37.091 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 MIHĂILESCU, Natalia. Gestionarea situaţiilor de criză educaţională în clasa de elevi . In: Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației, Ed. 1, 21 decembrie 2022, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2023, pp. 162-165. ISBN 978-9975-88-102-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației 2023 | ||||||
Conferința "Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației" 1, Cahul, Moldova, 21 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+37.091 | ||||||
Pag. 162-165 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În sistemul social de educație și învățământ, învățătorul se raportează la cei pe care îi educă, stabilește relații de cooperare cu elevii și familiile lor și cu alți factori implicați în acest proces. El educă în clasă, dar și prin alte relații cu copiii și părinții, desfășurând o muncă de creștere și dezvoltare, de conducere și direcționare, o activitate în fața unor individualități psihice umane în formare. |
||||||
Cuvinte-cheie situație educațională, criză, rolurile cadrului didactic, educational situation, crisis, roles of the teacher |
||||||
|