Dezvoltarea creativităţii la studenţii ingineri: cadru formativ experimental
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
145 0
SM ISO690:2012
POPESCUL, Angela. Dezvoltarea creativităţii la studenţii ingineri: cadru formativ experimental. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 15, 10 ianuarie 2016, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Vol.15, Partea 1, pp. 13-26. ISBN 978-9975-46-235-8. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.15, Partea 1, 2016
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
15, Chişinău, Moldova, 10 ianuarie 2016

Dezvoltarea creativităţii la studenţii ingineri: cadru formativ experimental


Pag. 13-26

Popescul Angela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 martie 2023


Rezumat

Developing creative potential in students is increasing both engineers di perspective and social interests of the individual. From the perspective of social interests of each member of society developing creativity is the driving force of human progress. The article proposes a number of strategies that contribute to the development of creativity in future engineers.

Cuvinte-cheie
creativity, engineering, pedagogical model, creative process, graphic disciplines