Articolul precedent |
Articolul urmator |
270 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-08 14:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.112.2'367.633 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (120) |
SM ISO690:2012 GÎRLEA, Olesea. Predarea prepozițiilor in / an / auf însoțite de cazul dativ (dificultăți și reușite). Scenariu de lecție pentru clasa a VII-a la disciplina limba germane. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. Ediția 8, 9 decembrie 2021, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediţia 8, pp. 113-120. ISBN 978-9975-161-21-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediţia 8, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice" Ediția 8, Bălți, Moldova, 9 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.112.2'367.633 | ||||||
Pag. 113-120 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul respectiv abordăm fenomenul complex al simbiozei dintre prepozițiile in, an, auf care solicită cazul dativ în limba germană și vorbim despre acordul necesar dintre articolul hotărât/pronumele posesive și genul substantivelor. Propunem scheme conceptuale și un model de proiectare didactică însoțit de manual și surse alternative care facilitează procesul de predare-învățare |
||||||
Cuvinte-cheie agreement, preposition, dative case, definite articles, gender nouns, accord, prepoziție, cazul dativ, articole hotărâte, genul substantivelor |
||||||
|