Predarea prepozițiilor in / an / auf însoțite de cazul dativ (dificultăți și reușite). Scenariu de lecție pentru clasa a VII-a la disciplina limba germane
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
270 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-08 14:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.112.2'367.633 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (120)
SM ISO690:2012
GÎRLEA, Olesea. Predarea prepozițiilor in / an / auf însoțite de cazul dativ (dificultăți și reușite). Scenariu de lecție pentru clasa a VII-a la disciplina limba germane. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. Ediția 8, 9 decembrie 2021, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediţia 8, pp. 113-120. ISBN 978-9975-161-21-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediţia 8, 2022
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
Ediția 8, Bălți, Moldova, 9 decembrie 2021

Predarea prepozițiilor in / an / auf însoțite de cazul dativ (dificultăți și reușite). Scenariu de lecție pentru clasa a VII-a la disciplina limba germane

CZU: 37.02:811.112.2'367.633

Pag. 113-120

Gîrlea Olesea
 
Liceul Teoretic „Mircea Eliade“, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 22 martie 2023


Rezumat

În articolul respectiv abordăm fenomenul complex al simbiozei dintre prepozițiile in, an, auf care solicită cazul dativ în limba germană și vorbim despre acordul necesar dintre articolul hotărât/pronumele posesive și genul substantivelor. Propunem scheme conceptuale și un model de proiectare didactică însoțit de manual și surse alternative care facilitează procesul de predare-învățare

In the respective article we approach the complex phenomenon of the symbiosis between the prepositions in, an, auf which require the dative case in German and we speak we are talking about the necessary agreement between the definite article / possessive pronouns and the gender of nouns. We propose conceptual schemes and a didactic design model accompanied by textbooks and alternative sources that facilitate the teaching-learning process.

Cuvinte-cheie
agreement, preposition, dative case, definite articles, gender nouns,

accord, prepoziție, cazul dativ, articole hotărâte, genul substantivelor