Articolul precedent |
Articolul urmator |
272 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-29 11:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.02:811.111'243 (13) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575) |
Limba engleză (673) |
SM ISO690:2012 MĂMĂLIGĂ, Alla. Teaching Business English to Students: Prioritizing Vocabulary. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. Ediția 8, 9 decembrie 2021, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediţia 8, pp. 120-129. ISBN 978-9975-161-21-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediţia 8, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice" Ediția 8, Bălți, Moldova, 9 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147.02:811.111'243 | ||||||
JEL: A: 23 | ||||||
Pag. 120-129 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Însuşirea eficientă a vocabularului de specialitate într-o limbă străină nu este doar preocuparea studenților, însă în mare măsură a profesorului. Acest articol scoate în evidență rolul central al profesorului în alegerea strategiilor și materialelor corespunzătoare care ar contribui la îmbunătățirea însușirii noilor termeni de către studenți, atât în timpul activităților de clasă, cât și în timpul activității individuale, precum și rolul vocabularului în învățarea limbii engleze. Dacă predarea limbii engleze se focusează, în mod tradițional, pe studiul detaliat al regulilor gramaticale, în detrimentul vocabularului, metodele bazate pe comunicare au o utilizare tot mai largă, iar studiul vocabularului ar trebui să-și recapete locul binemeritat. În același timp, articolulul se referă la importanța pe care o are cunoașterea vocabularuluui în învățarea unei limbi străine, ce înseamnă studierea vocabularului, problemele cu care s-ar putea confrunta profesorii în predarea vocabilarului, precum și unele tehnici care pot face ca vocabularul predat să devină mai atractiv pentru studenți. |
||||||
Cuvinte-cheie glosar, lexic, sarcini acționale, strategii de predare/învățare, predarea vocabularului, glossary, lexis, task-based assignments, teaching / learning strategies, vocabulary teaching |
||||||
|