Teaching Business English to Students: Prioritizing Vocabulary
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
272 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-29 11:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.02:811.111'243 (13)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575)
Limba engleză (673)
SM ISO690:2012
MĂMĂLIGĂ, Alla. Teaching Business English to Students: Prioritizing Vocabulary. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. Ediția 8, 9 decembrie 2021, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediţia 8, pp. 120-129. ISBN 978-9975-161-21-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediţia 8, 2022
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
Ediția 8, Bălți, Moldova, 9 decembrie 2021

Teaching Business English to Students: Prioritizing Vocabulary

CZU: 378.147.02:811.111'243
JEL: A: 23

Pag. 120-129

Mămăligă Alla
 
Academy of Economic Studies of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 22 martie 2023


Rezumat

Însuşirea eficientă a vocabularului de specialitate într-o limbă străină nu este doar preocuparea studenților, însă în mare măsură a profesorului. Acest articol scoate în evidență rolul central al profesorului în alegerea strategiilor și materialelor corespunzătoare care ar contribui la îmbunătățirea însușirii noilor termeni de către studenți, atât în timpul activităților de clasă, cât și în timpul activității individuale, precum și rolul vocabularului în învățarea limbii engleze. Dacă predarea limbii engleze se focusează, în mod tradițional, pe studiul detaliat al regulilor gramaticale, în detrimentul vocabularului, metodele bazate pe comunicare au o utilizare tot mai largă, iar studiul vocabularului ar trebui să-și recapete locul binemeritat. În același timp, articolulul se referă la importanța pe care o are cunoașterea vocabularuluui în învățarea unei limbi străine, ce înseamnă studierea vocabularului, problemele cu care s-ar putea confrunta profesorii în predarea vocabilarului, precum și unele tehnici care pot face ca vocabularul predat să devină mai atractiv pentru studenți.

The efficient acquisition of a specialized vocabulary in a foreign language is not only the concern of the students, but also a major concern of the teacher. This article focuses on the crucial role of the teacher in choosing appropriate strategies and materials to help improve students’ learning of new terms, both during class activities and individual work, as well as on the role of vocabulary in learning English. If English language teaching traditionally focuses on the detailed study of grammatical rules, to the detriment of vocabulary, along with the increasing use of communication-based methods, the study of vocabulary should regain its well-deserved place. Additionally, the article refers to the importance vocabulary knowledge has in learning a foreign language, what studying vocabulary means, the problems that teachers might face when teaching vocabulary to students, as well as techniques that may make teaching vocabulary more attractive to students.

Cuvinte-cheie
glosar, lexic, sarcini acționale, strategii de predare/învățare, predarea vocabularului,

glossary, lexis, task-based assignments, teaching / learning strategies, vocabulary teaching