Articolul precedent |
Articolul urmator |
280 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-26 07:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.091.27 (7) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273) |
SM ISO690:2012 BOTEZATU, Angela. Evaluarea competenței profesionale ale elevilor din învățământul profesional tehnic prin proba practică. In: Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării, 4-5 noiembrie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2022, pp. 30-37. DOI: https://doi.org/10.46727/c.04-05-11-2022.p30-37 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării 2022 | ||||||
Conferința "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării" Chişinău, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.04-05-11-2022.p30-37 | ||||||
CZU: 377.091.27 | ||||||
Pag. 30-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea competenței profesionale ale elevilor din învățământul profesional tehnic vizează schimbarea paradigmei de evaluare prin mai multe căi, dintre care menționăm stabilirea cerinței imperative de a proiecta probele practice în termenii sarcinilor de lucru pe care candidații le vor realiza la eventualele locuri de muncă. De asemenea, desfășurarea probelor practice în condiții reale sau apropiate (simulate) celora de la locul de muncă este una dintre cerințele de bază în evaluarea competențelor profesionale. Organizarea examenelor de calificare prin metoda sistemului unificat permite o evaluare obiectivă și transparentă, o evaluare echitabilă pentru toți candidații. Reglementarea ponderii rezultatelor evaluării la proba teoretică și a rezultatelor evaluării la proba practică în formarea notelor finale ale examinărilor valorifică aspectul practic-aplicativ al evaluării. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, competenţe profesionale, metoda sistemului unificat, proba practică, assessment, professional skills, unified system method, practical test |
||||||
|