Procesul de evaluare a proiectelor educaționale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
256 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-21 11:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.135.1 (48)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1457)
SM ISO690:2012
BULAT, Violeta. Procesul de evaluare a proiectelor educaționale. In: Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării, 4-5 noiembrie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2022, pp. 37-43. DOI: https://doi.org/10.46727/c.04-05-11-2022.p43-47
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării 2022
Conferința "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării"
Chişinău, Moldova, 4-5 noiembrie 2022

Procesul de evaluare a proiectelor educaționale

DOI:https://doi.org/10.46727/c.04-05-11-2022.p43-47
CZU: 37.016:811.135.1

Pag. 37-43

Bulat Violeta
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 20 martie 2023


Rezumat

Evaluarea orală oferă posibilitatea unei evaluări flexibile, adaptată particularităților individuale ale studenților străini, permite profesorului să intervină în cazul unor răspunsuri incomplete, sau greșite; studenții străini au posibilitatea de a se expune, de a acționa conștient cu noțiunile asimilate, de a argumenta răspunsul, de a interacționa cu colegii, de a colabora în cadrul unui proiect, studiu de caz, portofoliu etc.. Astfel, în contextul evaluării centrate pe competențe, rezultatele învățării studentului străin vor fi raportate la standardele de performanță.

The oral assessment offers the possibility of a flexible assessment, adapted to the individual characteristics of foreign students, it allows the teacher to intervene in case of incomplete or wrong answers; foreign students have the opportunity to expose themselves, to act consciously with the assimilated notions, to argue the answer, to interact with colleagues, to collaborate in a project, case study, portfolio, etc. So, in the context of competency-based assessment, the foreign student's learning outcomes will be reported to performance standards.

Cuvinte-cheie
proiect educațional, proces de evaluare, etape de evaluare, managementul proiectului, criteriile și factorii de succes,

educational project, evaluation process, evaluation stages, project management, success criteria and success factors