Articolul precedent |
Articolul urmator |
256 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-21 11:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.135.1 (48) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1457) |
SM ISO690:2012 BULAT, Violeta. Procesul de evaluare a proiectelor educaționale. In: Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării, 4-5 noiembrie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2022, pp. 37-43. DOI: https://doi.org/10.46727/c.04-05-11-2022.p43-47 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării 2022 | ||||||
Conferința "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării" Chişinău, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.04-05-11-2022.p43-47 | ||||||
CZU: 37.016:811.135.1 | ||||||
Pag. 37-43 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea orală oferă posibilitatea unei evaluări flexibile, adaptată particularităților individuale ale studenților străini, permite profesorului să intervină în cazul unor răspunsuri incomplete, sau greșite; studenții străini au posibilitatea de a se expune, de a acționa conștient cu noțiunile asimilate, de a argumenta răspunsul, de a interacționa cu colegii, de a colabora în cadrul unui proiect, studiu de caz, portofoliu etc.. Astfel, în contextul evaluării centrate pe competențe, rezultatele învățării studentului străin vor fi raportate la standardele de performanță. |
||||||
Cuvinte-cheie proiect educațional, proces de evaluare, etape de evaluare, managementul proiectului, criteriile și factorii de succes, educational project, evaluation process, evaluation stages, project management, success criteria and success factors |
||||||
|