The use of technology in education
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
290 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 19:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37:004 (18)
Educație (14334)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
GEORGESCU, Patricia-Maria. Utilizarea tehnologiei în educație. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 13, 1-2 decembrie 2022, Chişinău. Chişinău, 2023: "Print-Caro" SRL, 2023, Ediția 13, pp. 328-335. ISBN 978-9975-165-61-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 13, 2023
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane"
13, Chişinău, Moldova, 1-2 decembrie 2022

The use of technology in education

Utilizarea tehnologiei în educație

CZU: 37:004

Pag. 328-335

Georgescu Patricia-Maria12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Palatul Copiilor Râmnicu Vâlcea
 
 
Disponibil în IBN: 18 martie 2023


Rezumat

Today, technology plays a much more important role than it did in previous generations. Advances in information and communication technology, information and communication literacy, and not least, the Covid-19 pandemic of 2020 that has imposed restrictions of all kinds, have led to the expansion of the use of technology in education to a level that was hard to anticipate. Each generation of learners has unique characteristics and they are expected to be engaged in their own learning. This can easily be achieved through the use of technology in teaching. Therefore, technology must now be part of pupils' learning. We aim to explore below some characteristics of the generation of learners teachers have in the classroom today and how these generations have influenced the transformation of education in the digital age. We also want to present some of the underlying technologies, new ways of teaching and learning with technology, and some reflections on the importance of redesigning and rethinking education in the digital age.

În zilele noastre, tehnologia joacă un rol mult mai important decât în perioada în care au trăit generațiile anterioare. Progresele din domeniul tehnologiei informațiilor și comunicării, alfabetizarea în domeniu și nu în ultimul rând, Pandemia de Covid-19 din anul 2020 care a impus restricții de tot felul, au dus la extinderea utilizării tehnologiei în educației la un nivel greu de anticipat. Fiecare generație de elevi are caracteristici unice și de la ei se așteaptă să fie implicați în propria învățare. Acest lucru se poate realiza cu ușurință prin utilizarea tehnologiei în activitatea didactică. Prin urmare, aceasta trebuie să fie în prezent parte a învățării elevilor. Ne propunem să analizăm în continuare câteva caracteristici ale generației de elevi pe care profesorii o au astăzi la clasă și modul în care aceste generații au influențat transformarea educației în era digitală. De asemenea, dorim să prezentăm unele din tehnologiile de bază, noi metode de predare și învățare cu ajutorul tehnologiei, precum și unele reflecții despre importanța reproiectării și regândirii educației în era digitală.

Cuvinte-cheie
apps, education, digital age, learning, technology,

aplicaţii, educaţie, eră digital, învăţare, tehnologie