Communication in older preschoolers with language disorders
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
274 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-19 15:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.24 (63)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
MOCANU, Cornelia, CJRAE, Vâlcea. Comunicarea la preșcolarii mari cu tulburări de limbaj. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 13, 1-2 decembrie 2022, Chişinău. Chişinău, 2023: "Print-Caro" SRL, 2023, Ediția 13, pp. 288-294. ISBN 978-9975-165-61-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 13, 2023
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane"
13, Chişinău, Moldova, 1-2 decembrie 2022

Communication in older preschoolers with language disorders

Comunicarea la preșcolarii mari cu tulburări de limbaj

CZU: 373.24

Pag. 288-294

Mocanu Cornelia, Cjrae Vâlcea
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 18 martie 2023


Rezumat

The pre-school age of the child is a vertiginous period, sensitive to the development of mental phenomena and processes. Language has a number of functions, including communication, organization of ideas and activity, setting and accumulation of social-historical experience, regulation of mental processes. The inadequacy of studies on the communication of pre-school children with language disorders and its development in the context of the recovery of language disorders has motivated us to carry out the current research.

Vârsta preșcolară a copilului este o perioadă vertiginoasă, sensibilă la dezvoltarea fenomenelor și proceselor psihice. Limbajul are o serie de funcții, inclusiv comunicarea, organizarea ideilor și activității, stabilirea și acumularea experienței socio-istorice, reglarea proceselor mentale. Inadecvarea studiilor privind comunicarea copiilor preșcolari cu tulburări de limbaj și dezvoltarea acesteia în contextul recuperării tulburărilor de limbaj ne-a motivat să realizăm cercetările actuale.

Cuvinte-cheie
language preschools, language, communication, language disorders,

preșcoli de limbă, limbă, comunicare, tulburări de limbaj