Rezultatele Căutării
Afisarea articolelor 1-1(65) pentru indicele czu "373.24"
Evaluarea nivelului inteligenței emoționale a cadrelor didactice din instituția de învățământ preșcolar |
CZU : 373.24 |
Mîsliţchi Valentina, Cimbriciuc Alina |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Educație preșcolară și primară |
Vol. 4. 2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-301-1. |
Managementul grupei de preșcolari |
CZU : 373.24 |
Puțuntică Lilia, Rusu Elena |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Psihopedagogie şi management educaţional |
Vol. 5. 2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-302-8. |
Calitățile educatoarei în stabilirea unei relații eficiente dintre ea, copil și părinte în actul de socializare a preșcolarului |
CZU : 373.24 |
Andrasciuc Vasilica |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Educație preșcolară și primară |
Vol. 4. 2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-301-1. |
Educația incluzivă în grădiniță |
CZU : 373.24 |
Barbu Elena Gabriela |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Psihopedagogie şi management educaţional |
Vol. 5. 2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-302-8. |
Valorificarea materialelor din natură în activitățile integrate cu copiii de vârstă timpurie |
CZU : 373.24 |
Gînju Stela, Ungureanu Nicoleta Alexandra |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională |
2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-299-1. |
Aspecte ale utilizării metodei ,,6 de ce?” În activități educative cu preșcolarii |
CZU : 373.24 |
Volontir Nina |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională |
2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-299-1. |
Învățarea prin cooperare la vârsta preșcolară |
CZU : 373.24 |
Vinnicenco Elena |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională |
2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-299-1. |
Diminuarea agresivității preșcolarilor în contextul valorificării paradigmei constructiviste |
CZU : 373.24 |
Mîsliţchi Valentina, Costin Mariana |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională |
2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-299-1. |
Educaţia socio-emoţională – parte integrantă a procesului educaţional din grădiniţă |
CZU : 373.24 |
Haheu-Munteanu Eufrosinia, Bruja Carmen - Vasilica |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională |
2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-299-1. |
Grădiniţa – mediul educaţional favorabil socializării copilului preşcolar |
CZU : 373.24 |
Andrasciuc Vasilica, Chirică Galina |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională |
2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-299-1. |
Особенности развития произвольности у дошкольников |
CZU : 373.24 |
Раку Жанна, Мулько Юлия |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială |
Nr. 2(55) / 2019 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 |
The main directions of the formation of initial selfbeliefs in preschool children with psychomotor disorders in an inclusive environment |
CZU : 373.24 |
Ievleva Olga |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences |
Ediția 10. 2019. Chişinău. ISBN 978-9975-3371-4-4. |
Impactul activităților de modelare în evoluția personalității copilului |
CZU : 373.24 |
Stamati Maria |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar |
Vol. 2. 2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
Limbajul verbal al preșcolarului – direcție fundamentală în dezvoltarea comunicării interumane |
CZU : 373.24 |
Preduț Cristina Marinela |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar |
Vol. 2. 2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
Formarea trăsăturilor morale la vărsta preșcolară |
CZU : 373.24 |
Postica Larisa |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar |
Vol. 2. 2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
Formarea competenței de comunicare a preșcolarilor în contextul valorificării parteneriatului grădiniță-familie |
CZU : 373.24 |
Mîsliţchi Valentina, Prodan Inga |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar |
Vol. 2. 2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
Specificul dezvoltării limbajului la vârstă antepreșcolară și preşcolară |
CZU : 373.24 |
Mîsliţchi Valentina, Bonta Iuliana |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar |
Vol. 2. 2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
Идеальный портрет выпускника в системе воспитания обучающихся в ДОУ |
CZU : 373.24 |
Трофимчук Александр |
Ştiinţă, educaţie, cultură |
Vol.2. 2017. Comrat. ISBN 978-9975-83-057-7. |