Comunicarea nonviolentă în management educațional: dimensiuni teoretico-aplicative
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
284 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 11:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:316.7 (1)
Organizarea instruirii (533)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790)
SM ISO690:2012
NACAI, Lilia. Comunicarea nonviolentă în management educațional: dimensiuni teoretico-aplicative. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 522-529. ISBN 978-9975-161-32-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 4-a, 2022
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022

Comunicarea nonviolentă în management educațional: dimensiuni teoretico-aplicative

Nonviolent communication in educational management: theoretical-applied dimensions

CZU: 37.091:316.7

Pag. 522-529

Nacai Lilia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 15 martie 2023


Rezumat

Articolul reflectă abordări teoretico-aplicative privind comunicarea nonviolentă în management educațional. Autorul scoate în evidență esența, componentele și aplicabilitatea comunicării nonviolente. Prezintă interes recomandările practice privind însușirea tehnicii comunicării nonviolente pentru manageri.

The article reflects theoretical-applicative approaches regarding nonviolent communication in educational management. The author highlights the essence, components and applicability of nonviolent communication. The practical recommendations regarding the acquisition of the nonviolent communication technique for managers are of interest.

Cuvinte-cheie
comunicare, competențele comunicative, comunicarea managerială, comunicarea nonviolentă, management educaţional,

communication, communication skills, managerial communication, nonviolent communication, educational management